čtvrtek 1. března 2012

吳志寧 a taiwanská undergroundová hudební scéna

Jedním z mých taiwanských cílů, které jsem si uložila, je poznání taiwanské undergroundové hudební scény. Nuže, jsem již pilně započala toto bádání a zašla si na koncert do nedalekého klubu Riverside Music Club (http://www.riverside.com.tw/).




Jednalo se o koncert taiwanského interpreta zpěváka/kytaristy jménem 吳志寧. Těžko odhadovat, jak se jeho jméno vyslovuje (budu vědět až nám příští týden konečně začnou kurzy čínštiny!), zda jde o pseudonym anebo o skutečné jméno. Dále těžko říci nakolik je tento zpěvák na Taiwanu populární, nicméně klub byl plný (jde o malý klub) a po koncertě se na koupi jeho kompaktního disku stála fronta. Vodítkem může být fakt, že na Facebooku má tento zpěvák 7 620 fanoušků.


by Aafke Olminkhof


Pro představu o jakou hudbu šlo, přikládám oficiální videoklip z YouTube (吳志寧 má vlastní, skutečný videoklip - další ukazatel populárnosti):





Ve zkratce - hudba skvělá. Kéž bych měla podobné štěstí na výběr koncertů i v budoucnu. Škoda ovšem je, že jsem se zatím nenaučila čínsky natolik (ještě jsem se vůbec nic nenaučila!), abych rozuměla textům písní. A největší škoda je, že jsem nerozuměla 吳志寧-ovým proslovům mezi písněmi, jelikož dle reakcí jinak konzervativního, taiwanského publika byly tyto velmi zábavné (poprvé jsem slyšela asijské salvy smíchu).

2 komentáře: